کمپین نزدیک ولی با فاصله

«نزدیک ولی با فاصله» پویشی است که بر اساس رسالت سازمانی راشا پویان شفا و با محوریت سلامت و تندرستی جامعه طراحی و راه اندازی شده است.انگیزه های تعالی جویانه و مسئولیت  اجتماعی بنیانگذاران اولیه شرکت در قالب طرح ها و رویداد های خاص و در چارچوب های مشخص برنامه ریزی و اجرا میشود.

کمپین لبخند

هدف از برگذاری کمپین لبخند کمک به آگاه سازی عموم مردم نسبت به مراقبت های پس از درمان و همچنین ارتقای سلامت عمومی میباشد . از روش های اجرایی این طرح میتوان به ارائه امکانات آموزشی و نمونه محصولات به دندانپزشکان و همینطور افزایش سطح دسترسی بیماران به محصولات مورد نیاز اشاره کرد

کمپین نوروزی

شرکت راشا پویان شفا کمپینی با عنوان «کمپین نوروزی» به مناسبت سال نو به مدت یک ماه  از 13 اسفند تا 13 فروردین با هدف تخفیف نوروزی محصولات دندانپزشکی برای دندان پزشکان سراسر کشور برگزار کرد. همچنین این کمپین برای دندان پزشکان سراسر استان گیلان شامل پک هدیه ای اعم از دفتر نوبتدهی دندانپزشکی بود.

کمپین ضربان

هدف از برگزاری کمپین ضربان کمک به آگاه سازی عموم مردم نسبت به ارتقای سلامتشان است. از روش های اجرایی این طرح میتوان به برگزاری همایش برای پزشکان و ارائه محتوای سلامت محور در زمینه قلب و دیابت به مطب ها و کلینیک ها و راه اندازی ایستگاه های سلامت در پایگاه های مد نظر اشاره کرد.

راشا کلاب

همواره سلامتی از اولویت های اصلی خانواده راشا بوده است. در همین راستا، کلاب راشا با هدف برقراری رابطه ی موثر بین برند راشا و افراد مخاطب در جامعه و همچنین گسترش سلامتی جسمی و روحی و آگاهی بخشی به افراد جامعه طراحی شده.است.این تیم در تلاش است تا مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه سلامت و محیط زیست به بهترین شکل اجرا نماید.

Scroll to Top
اسکرول به بالا