• تلفن: 01333333519
  • ایمیل: info@rashapouyan.ir
  • ساعات کاری: 20:30-8:30

درباره ما

شرکت راشا پویان شفا


بنیانگذار این بنگاه اقتصادی، در آستانه 25 سالگی حضور خود در بازار کالای پزشکی منطقه، با اعتقاد به چشم‌انداز بلندمدت کسب‌وکار و بکارگیری نیروی انسانی توانمند و همچنین جهت ارتقای سطح خدمات و فعالیت‌های خود در سال 1399 اقدام به تأسیس شرکت سهامی خاص “راشاپویان شفا” نمود. این شرکت با اتکا به تجربه و دانش بنگاه موفق شفاپخش و با برقراری ارتباطات مفید و سازنده با تأمین‌کنندگان، جامعه پزشکان و دندانپزشکان، ارگانها و سازمانهای حوزه سلامت و بهداشت و با بازتعریف و سازماندهی رسالت و مأموریت سازمانی و بهره‌مندی از ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری مدرن گامی نوین در مسیر رشد و توسعه اقتصادی خود برداشته است.

سابقه


در سال 1374 و در شهر رشت، بنگاه تجاری “شفاپخش” فعالیت خود را با ماموریت تأمین و توزیع کالای پزشکی و دندانپزشکی و افزایش سطح دسترسی جامعه پزشکان به خدمات و کالاهای معتبر و اصیل آغاز نمود. دوران اولیه حضور خود در بازار را با جلب اعتماد جامعه پزشکان و دندانپزشکان از طریق ارایه خدمات مفید و کالاهای بااصالت و همکاری با تأمین‌کنندگان معتبر سپری کرد؛ به نوعی که بخش وسیعی از مشتریان، در مسیر رشد و توسعه فعالیت‌های خود همواره شفاپخش را همراهی امین و قابل اطمینان در کنار خود دیده‌ و به تدریج و با ثبت روزافزون سفارشات خود بر این ادعا مُهر تأیید زدند. “شفاپخش” بالغ بر 20 سال به عنوان یکی از سرشناس‌ترین اعضای اتحادیه تجهیزات پزشکی استان گیلان، مشاوری امین و دلسوز برای بخش بهداشت و درمان محسوب شده و در این راستا شایستگی‌ها، مجوزها و پروانه‌های لازم را کسب نمود و به صورت مستمر نسبت به ارتقای سطح دانش و آگاهی خود از طریق بهره‌گیری از فناوری روزآمد، نیروی متخصص و شرکای تجاری خوشنام اقدام کرد.

فروشگاه اینترنتی شفامارکت


طی سالهای اخیر فروشگاه اینترنتی به نشانی www.shafamarket.net را با هدف جلب رضایت مشتریان و صرفه‌جویی در زمان و سرمایه‌های ایشان طراحی و راه‌اندازی و به جامعه مخاطب خود معرفی کرد. در حال حاضر این فروشگاه کلیه اقلام مصرفی و بادوام حوزه پزشکی، دندانپزشکی، داروخانه‌ای و آرایشی و بهداشتی معتبر را با ارایه اطلاعات دقیق و مشخصات بروزرسانی‌شده در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد. تیم پشتیبانی و فروش آنلاین نیز به صورت لحظه‌ای نسبت به پاسخگویی به درخواست‌های ثبت شده اقدام نموده، به گونه‌ای که دامنه مشتریان این فروشگاه محدود به منطقه نیست و توزیع کالاهای خریداری شده به صورت سراسری انجام می‌شود.

باشگاه مشتریان


“یک قدم بیشتر”، پویشی است که بر اساس رسالت سازمانی شرکت راشاپویان شفا و با محوریت سلامت و تندرستی جامعه طراحی و راه اندازی شده است. انگیزه‌های تعالی جویانه و مسئولیت اجتماعی بنیانگذاران اولیه شرکت در قالب طرح‌ها و رویدادهای خاص و در چارچوب‌های مشخص برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود؛ ورزش همگانی، حفاظت از محیط زیست، همراهی با نهادهای مردمی حامی طبیعت، مشارکت با خیرین و دلسوزان اجتماعی و اطلاع رسانی ویژه در حوزه بهزیستی و تندرستی از جمله اهداف این پویش به شماره می‌آید.

چشم انداز


“راشاپویان شفا” مرجعی پاسخگو و متعهد به رعایت استانداردهای روزآمد در عرصه مدیریت کیفیت خدمات است و محلی است برای شکوفایی و پرورش نیروی انسانی حرفه‌ای و متخصص در حوزه تولید، توزیع، تجهیز و تأمین کالای پزشکی، دندانپزشکی و داروخانه‌ای که قصد دارد تا با بکارگیری اصول و قوانین مدون کسب‌وکار و پایبندی به آنها در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گیرد. اهداف کلی سازمان در این چشم انداز به شرح زیر است: – برترین تأمین‌کننده تجهیزات دندانپزشکی، پزشکی و داروخانه‌ای در ایران – گسترده‌ترین شبکه انبارش و توزیع کالای پزشکی در سطح کشور – معتبرترین و جامع‌ترین پایگاه فروش کالای پزشکی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات وابسته در کشور – معتبرترین نماینده شرکت های تولیدکننده کالا و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی داخلی و خارجی در سطح کشور – راه اندازی جامع‌ترین پایگاه اطلاعات حوزه سلامت فردی و اجتماعی با محوریت کالای حوزه بهداشت و سلامت – ایجاد بزرگترین پایگاه اطلاعات مشتریان بازار بهداشت و سلامت کشور – اهدای نمایندگی توزیع به سایر استان ها

ماموریت


ماموریت: موفقیت سازمان‌ها در دستیابی به چشم‌انداز تبیین شده در گروی انجام صحیح و کارآمد مأموریت و استفاده موثر از منابع و امکانات است.
مأموریت راشاپویان شفا برای نیل به این اهداف به شرح زیر است: – – بهره‌گیری از دانش روزآمد مدیریت کسب‌وکار و پایبندی به اصول حاکم بر آن – – تجربه‌آموزی و استفاده از درس‌آموخته‌های قبلی سازمان و تعهد به حرکت در مسیر بهبود در کلیه امور محوله – – برقراری ارتباطات اثربخش و مفید با ذینفعان، مشتریان، سازمان‌ها و ارگانهای مرتبط، شرکت‌های تأمین‌کننده و شبکه‌های توزیع در راستای ایجاد بستری مناسب جهت تأمین، بازاریابی و فروش کالاها و خدمات قابل عرضه – – بهبود فضاهای انبارش و سامانه‌های کنترل و نظارت دقیق بر فرآیندهای تأمین و توزیع – – تشکیل کمیته‌های تخصصی و سازماندهی منابع و مصارف کسب‌وکار از طریق آموزش و تربیت نیروی انسانی کارآمد – – بسترسازی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب مطابق با استانداردهای پذیرفته شده مدیریت کسب‌وکار – – ارزیابی دقیق عملکرد تیم‌های کاری و سرپرستان جهت بهبود مستمر فرآیندهای سازمانی و ارتقای سطح کیفی خدمات – – جمع‌آوری، دسته‌بندی، انبارش و استفاده هوشمند از اطلاعات و داده‌های ورودی به سازمان در زمینه‌های گوناگون – – تدوین و به‌کارگیری چارچوب‌های عملیاتی طبق فرآیندهای تعیین شده – – تدوین و اجرای برنامه آموزشی جامع معطوف بر نیروی انسانی سازمان با هدف ارتقای توان کیفی و عملیاتی

Mohammad Zavar Mousavi

Head Director

رئیس هیئت مدیره

Ali Parhami

CEO

مدیر عامل شرکت

Matin Valizade

Sales Manager

مدیر فروش شرکت

Morteza Shahbazi

Supply Manager

مدیر تامین

Ali Bakhshi

Creative Director

مدیر خلاقیت

Nooyan Naemi

Research & Development Manager

مدیر تحقیق و توسعه

Mercedeh Seyed Noori

Technical Responsible

مسئول فنی

Zahra Fathi

IT Manager

مدیر فناوری اطلاعات